تبلیغات
behtarin-iran - سوشی را طور سـالم بـخـوریـد
 

سوشی را طور سـالم بـخـوریـد

نوشته شده توسط :بهترین وبلاگ Ž
دوشنبه 30 شهریور 1394-08:50 ق.ظ

سوشی را طور سـالم بـخـوریـد

  • سوشی را طور سـالم بـخـوریـد

    شفا آنلاین>تغذیه>خوردن سوشی راهی عالی برای سالم ماندن قلب و دریافت موادمغذی ماهی است.

    به گزارش شفا آنلاین،سوشی یک غذای ژاپنی است که شامل برنج پخته‌شده با چاشنی سرکه، چندین گونه خوراک دریایی (معمولا خام) و سبزی‌ها و گاهی میوه‌های حاره‌ای با آرایش‌های متفاوت است که به‌صورت سرد خورده می‌شود.

    این نكات را برای خوردن سوشی به‌طور سالم رعایت كنید:

    vسوشی‌ ساده مانند نیگری (ماهی روی بستری از برنج) را انتخاب کنید. برای دریافت موادمغذی متنوع‌تر از ماهی‌های متنوع استفاده کنید.

    ? رستوران سوشی را انتخاب کنید که مقدار زیادی ماهی و مقدار کمتری برنج به کار می‌برد،‌ و نه برعکس.

    ? به‌عنوان اپتایزر (اشتهاآور) از سالاد جلبک دریایی یا edamame (لوبیای سویا) استفاده کنید که باعث افزوده شدن ویتامین‌های B به رژیم غذایی‌تان می‌شوند.

    vرول‌های پرشده با سبزی و ماهی را انتخاب کنید و از رول‌های حاوی مایونز، سس‌ها، پنیر خامه‌ای، یا مواد سرخ‌شده پرهیز کنید.

    vسس سویای کم‌نمک انتخاب کنید که میزان سدیم آن نصف سس سویای معمولی است (هر قاشق چای‌خوری نمک 600 میلی‌گرم سدیم دارد) یا اصولا سس سویا را انتخاب نکنید.

    vاگر زن هستید، برای کاهش وزن مراقب کالری‌های دریافتی‌تان هستید، حداکثر در یک وعده غذایی 6 قطعه سوشی نیگری یا ماکی بخورید.

    vاگر مرد هستید و مراقب کالری‌های دریافتی‌تان هستید، حداکثر در یک وعده غذایی 9 سوشی نگیری یا ماکی بخورید.

    vبه‌جای برنج سنتی سفید، برنج قهوه‌ای سفارش دهید تا فیبرهای غذایی هم دریافت کنید.

    vزنان باردار باید از خوردن ماهی خام پرهیز کنند.





نظرات() 


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


درباره وبلاگ:



آرشیو:


آخرین پستها:


پیوندها:


نویسندگان:


آمار وبلاگ:







The Theme Being Used Is MihanBlog Created By ThemeBox